søndag 2. mars 2014

Fastelaven 2014


Ja, da var vi kommet til mars... snart er det vårjevndøgn og vi kan nyte lengre dager og mer sol! Fastelaven i år blir ganske amputert, men boller klarte jeg å ordne til tross for en forkjølet kropp! Nå ligger storebror god og mett på sofaen og ser på Knerten! Boller var veldig godt til lunsj, spesielt nå som han kan drikke MELK!! Det ser ut som om han tåler det, kjempegøy!! :)





Mannen har endelig begynt å realisere mitt lille gangprosjekt. Vi har fundert lenge på hva vi skulle gjøre med den gamle kjøkkeninngangen, så nå har vi for første gang forsøkt oss på magnetmaling... spennende om dette vil virke :) Etter ett strøk så hang denne lille lette sommerfuglen, så da får vi se etter fire strøk :)





Da er det tid for meg å legge meg i badekaret i håp om at formen tar seg opp til i morgen :) 

1 kommentar:

  1. Herlige bilder av fjær, melis og dråper! Gleder meg til å komme å se magnetveggen ferdig :) Skulle gjerne hatt en sånn en selv. Har nemlig en super magnet liggende som jeg har fått av ei veldig god venninne ;) "Good morning! Let the stress begin!" Perfekt!!

    SvarSlett