søndag 15. juni 2014

Velkommen kjære sommer






Tenk at nå er sommeren her, den glitrer, varmer og gir oss så mange flotte motiver. Det er lenge siden jeg har skrevet her inne nå, kjente at det var på tide å begynne igjen. Mai og juni har gitt oss mange flotte soldager, vi har vært på småturer rundt i nærområdet og kost oss med venner og familie.



Ett tegn på at jeg har passert "30 åra" er vel interessen for blomster. Staudebedet mitt har blitt nøye studert, da det stadig dukker opp nye vakre blomster. Har også en mamma med samme interesse (men med mye grønnere fingre enn meg) hvor blomster i alle størrelser og fasonger vokser og gror i hagen. Det er liten tvil om at de aller vakreste blomstene er de som har blitt plukket av en myk barnehånd.















En ettermiddag bestemte vi oss å ta en tur på spiralen i Drammen, virkelig flott der oppe. Veslegutt synes det var ekstra spennende, spesielt da vi møtte ett troll halvveis i tunnelen. 





En tur til Moss med gode venner ble det også tid til, koselig å samles til tross for hektiske hverdager og helger. Lillemann koste seg hos mommo og moffa, jeg og mannen var på "roadtrip" :) Herlig!
Vi fikk servert spennende mat hos ett vennepar, sommervårruller med and og reker. Gøy å prøve noe nytt :) 
Sjekk denne frukten, nydelig og søt! Mangostein :)





Om en uke starter sommerferien, vi skal kose oss på ferieturer og ikke minst arbeide på gården. Gleder meg til late sommerdager med den lille familien min.


1 kommentar: