fredag 14. februar 2014

4 måneder


Gode lille venn...jeg har ikke ord for hva jeg føler akkurat nå. Jeg mangler deg...nettopp deg...


Godismonsteret, kakemonsteret og lekemonsteret rusler stadig rundt omkring på gården og det blir gjerne både to og tre historier om disse hver dag. Derfor synes mammaen at det er riktig så stas å utnytte denne tiden hvor treåringen tror på alt hva mamma sier!
Jeg tok med meg veslegutt ut og viste "sporene" i snøen (bildet ovenfor) og fortalte en ny historie om godismonsteret, for han mister nemlig litt sjokoladepenger på lørdager, da er lommene hans fulle! (Det er jo tross alt godisdag!) Så vi fant ut at det var veldig lurt å følge sporene hans for å se om han kanskje hadde mistet noe. Gleden var stor når vi skimtet noe gull mellom steinene på verandaen! 


Gode nydelige lille gutten min! Jeg kjenner jeg lever når jeg er sammen med deg :)



1 kommentar:

  1. Du er så flink til å skape opplevelser som med tiden vil bli verdifulle og gode minner! :) Tenk så spennende med disse forskjellige monsterne! Heldige lille gutt! ♡ ♡

    SvarSlett