mandag 7. oktober 2013

De siste forberedelsene

Nå er vi virkelig klare for å hilse på lillesøster. Hun ligger å turner i magen og virker litt utålmodig selv :)
Vogn, vugge og sengene er klare, (noe de har vært en stund) og storebror har lagt frem kosetepper (hans favoritt).

I morgen skal vi på samtale på sykehuset, er litt usikker på om jeg blir innlagt eller om jeg kan få sove hjemme kvelden før *håper på det siste*. Deretter blir det vel satt opp time til keisersnitt tidlig onsdag morgen :)

Fryktelig spent kjenner jeg! Hvordan ser denne lille krabaten ut mon tro? Hvor stor er hun? Hun blir ihverfall født i løpet av disse nydelige høstdagene som jeg er så glad i :) Det er så fint at begge mine barn har blitt /blir født på den vakreste årstiden av de alle :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar