onsdag 9. oktober 2013

Ventetid likevel..

Da ble det ventetid likevel! Tok turen innom sykehuset i går for samtale ang keisersnittet som skulle utføres i dag. Men der viser det seg at vår sterke lille jente har snudd seg med hodet ned. Dette betyr at vi kan få oppleve en ny fødsel på normalt vis! Gleder meg veldig til dette, godt å slippe alt styret som følger keisersnittet. Jeg sitter likevel litt på nåler da jeg ikke har garanti for at hun ikke snur seg med rumpa ned igjen, men det er vel en uvisshet som jeg må leve med :)


Dagene går fort mot fødsel, rar tanke at jeg i utgangspunktet skulle hatt henne i armene mine nå :) Jeg legger merke til at jeg nå er i startfasen av fødselen, så det er nok ikke lenge før hun kommer.

Ellers går alt i sin vante gang.. Barnehagefotografering på fredag, så fikk heldigvis skvist inn en klippetime til storebror i morgen kveld. Da blir han nyklipt og fin. En liten bestikkelsesgave ble kjøpt inn i dag. Storebror synes det å klippe håret er mindre stas, så noe måtte jeg finne på :)

Ha en fin onsdagskveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar