torsdag 7. november 2013

Den første snøen

 

 UTAN DINE ANDETAG

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

 

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

- Kent

 

Kjære lille jenta mi

I dag kom den første snøen, mamma hadde alt klart for kaldere dager. Den lille hvite kjøredressen din henger fortsatt i gangen, synes den er så søt. Du med alt det mørke håret hadde vært en liten prinsesse i den tenker jeg :) 
I dag kom vi på besøk til deg igjen, tente noen fine lys og satte frem noen engler til deg. Det blir så mye koseligere når det lyser hos deg synes jeg :) Det er så flott å se at andre også har vært innom med lys til deg, det varmer i mørke høstnetter.

Det var godt å fyre i ovnen, lage seg en kopp te og se på de få men likevel dyrebare bildene av deg i dag. Kjenner at det nå bare er godt å se deg, det river ikke så voldsomt i mammahjertet lengre. Jeg kjenner at du er nære jenta mi.

Glad i deg veslemor :)

Klem fra mamma


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar